music

sobota, 14 marca 2015

Pierwszy, zakręcony post.

Witajcie . Długo zbierałam się, żeby zacząć pisać tego bloga, oj dłuugo :) Jestem w Londynie prawie od 6 miesięcy. Krótką historię moich pobudek do wyjazdu znajdziecie w zakładce " o mnie " .

Wchodząc na mojego bloga pewnie zastanawiacie się dlaczego go założyłam. Kolejny blog o emigracji, kolejna zakręcona wariatka wylewające żale w internecie :)

Ano właśnie tak. Będziemy tu wylewać swoje żale i złości, ale również będziemy się dzielić sukcesami, wspomnieniami, przeżytymi historiami. Będziemy organizować małe konkursiki ( ale to już moja słodka tajemnica na później ;) ) , poznamy historie emigrantów nie tylko z UK, ale również z każdego zakątka świata.

Tak, to jest moje marzenie. I też swojego rodzaju ambicja, ponieważ zawsze miałam zapędy do organizowania wszystkiego, pobudzania świadomości społecznej, mobilizowania ludzi do działania ;) Chciałabym, żebyśmy poruszali tutaj wszelakie tematy , począwszy od najlepszych sposobów na plamę z buraków, po sprawy polityczne i międzynarodowe ( to trochę mój konik ) .

Chcę, żebyście dzieli się swoimi osiągnięciami motywując innych ludzi na obczyźnie. Chcę , żebyście przesyłali zdjęcia z wakacji, zdjęcia nowych domów, nowych gadżetów, nowych członków rodziny, zdjęcia dyplomów po ukończeniu szkół i kursów :)

Gdyby wszystkie moje zamierzenia się spełniły, byłoby cudownie, ale do tego przede wszystkim jesteście potrzebni WY ! :) Ludzie na emigracji, Ci którzy wyjechali miesiąc temu, ale również Ci, którzy podjęli taką decyzje 5, 10, 20 lat temu.

Chciałabym stworzyć raz na tydzień, może raz na dwa tygodnie, Motywacyjny Workout !:) Będziecie przesyłać do mnie zdjęcia, które ukazywać będą wasze sukcesy : wasze wycieczki, odkrywanie nowych miejsc, znalezienie nowej pracy etc. etc.


Jeśli macie chęć przekazać coś innym, ale np. nie macie ochoty zakładać bloga, proszę przesyłajcie te historię do mnie. Będę je publikować i razem z innymi czytelnikami będziemy poddawać je dyskusji.

I jeszcze jedna ważna rzecz. Osoby, które maja jakieś pytanie w związku z chęcią przyjazdu do Wielkiej Brytanii zapraszam serdecznie. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie interesujące was tematy i ewentualnie skierować do odpowiednich biur, instytucji, czy osób, które pomogą wam formalnie . W miarę rozwoju bloga ( co mam nadzieję się zdarzy) pojawią się różne osoby z różnych stron świata i wtedy będzie można kierować też zapytania o emigracje w innych kierunkach.


Zaczynajmy :)


"Nie wątp nigdy, że mała grupa troskliwych ludzi mogłaby zmienić świat. Tak naprawdę to jedyna rzecz, która go kiedykolwiek zmieniła." Margaret Mead  :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz